joi, 7 ianuarie 2010

Seara la cină

de Anca Elena Petrache
(07.01.2010)


Se scurge-n vinele de lut
Un vin atât de dulce
Şi mii de stele îl ascut
Suflu de om să-mi culce.

Iar palme modelează-n vid
Un vis demult visat.
Sorb cana de pelin avid
Pe-un pat demult culcat.

Şopteşte-i pielii să se-ntindă
De la planeta ta la asta.
Pe mas-o cină aburindă
În farfurie numai coasta.

Cum să ard foc în reluare?
Când am chibriturile-aici.
Cum să astâmpăr astă stare?
Când flacăra arde pe veci.

Cum să fac florile din glastră
Să crească limitat pe zi?
Cum să-ţi ascund că la fereastră
Un astru-ncepe a zâmbi?

Cere-mi totul şi-ţi voi da.
Roagă-mă să-mi retrag privirea,
Să-mi iau pâinea din mâna ta,
Şi lacrima-mi va stinge lumânarea.

Economiştilor din toată lumea…
Cum se gestionează sentimentele?

Un comentariu:

  1. Sentimentele nu pot fi gestionate de catre muritori, pentru ca ele patrund in lumea noastra, dar nu isi au originea in ea. Ne putem lasa dusi de val, sau... ne putem impotrivi curentului. Ambele cu consecintele ei :)

    RăspundețiȘtergere

What's on your mind?