miercuri, 16 decembrie 2009

Cât te iubesc, viaţă!

Cât te iubesc, viaţă!

de Anca Elena Petrache ( 25.09.09)

Ce-mi place să te cânt pe tine toată

Si să te sorb, viaţă, dintr-o dată,

Căci te ador cu nebunia-mi toatã

Si ştiu c-am sã te pierd numai o dată.

Cu haina ta de suflete si vise colorate,

Un carusel de sentimente mari si late,

Tu mi le dai să le trăiesc pe toate,

Să te descopăr cât de-adânc se poate.

Si te iubesc atât dulce viaţ-a mea

De câte ori mă faci să cad de pe o stea

Si mă ridici din nou cu aripa mai grea

Tesându-mi fir cu fir povestea.

Ce mult îmi plac pietrele colorate

Si zâmbetele luminoase toate

Ce vin după dureri decolorate

Să-mi coasă rochii decoltate …

… Să poatã exploda lumina de iubire

S-o răspândesc aievea în nestire

Si să le pun cununi de aur si safire

În locul locului de răstignire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

What's on your mind?